Haha, just det ja.

Om det är så att ni inte får tag i Karin så KAN det bero på att hon fick ett ryck och slängde mobilen i marken utanför krogen igår... :P Låg bitar lite överallt och är inte hundra på att hon fick med sig allting hem... Well, nu har hon ju en anledning att köpa sig en ny fin mobil iallafall, alltid något. Jag kanske borde göra detsamma så jag också får en ursäkt...?



helena

Haha, när jag skulle följa Simon till bussen förut så låg det en sönderslagen martiniflaska där och jag skämtade å frågade om det var dom som hade vandaliserat lite i väntan på bussen kvällen innan. Och han ba "Ja, det var Karin!"

Simon

Haha :)

Sara

Ojdå, var hon arg? =)

Cecilia

Haha, jag måste visst ha missat något igår, jag trodde hon var på prima humör o sen bara "bang". :P

Karin

Mohaha! Mobilen fungerar utmärkt. Lite skavd i ett hörn men den klicka ihop så fint och allt låter som de ska. Den är som min 3310:a, fungerar i alla väder och i alla vredesmod. :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: