The deed is done

Alltså, jag sätter mig ofta ner och loggar in på bloggen med tanken att skriva ett inlägg, men så slutar det med att jag stirrar på skärmen utan att lyckas skriva ner något vettigt alls. Och likaså nu. Eller tja, just nu är det mer för att hjärnan är total geggamojja och jag egentligen bara vill gå och lägga mig. ;) Så tänkte mest att jag skulle hoppa in och lämna ett litet livstecken innan jag hoppar vidare till sängen.
 
Förutom en lång men intressant dag på jobbet så har vi även tagit ett stort steg här hemma och skrivit på kontraktet för tomten i Liljedal, Trollhättan. Underligt hur läskigt det kan vara att sätta sitt namn på någonting. Det blir så verkligt på något sätt liksom. Som Erik säger så kan vi ju fortfarande hoppa av även om vi i så fall förlorar halva handpenningen, men det är ju inte riktigt planen kanske. Men nu är vi alltså ett steg närmare ett eget hus. ^^
 
 


helena

Go känsla! :D Grattis, eller vad man säger;) Häftig grej!
Själv var jag nyss och hämtade ut färsta korret på avhandlingen på tryckeriet. Rätt go känsla det med, att få hålla sin tryckta avhandling i handen. Nu ska den ju tillbaka på mer korr innan den slutliga versionen, men ändå...

Svar: Haha, tack! Eller vad man säger. ;) Jäkligt häftigt men samtidigt rätt läskigt. :OHärligt att få avhandlingen i handen! Jag älskade att se vårt exjobb när det var klart, och det var ju inte på långa vägar så genomjobbat som ditt manus, så förstår att du är glad. ^^

Och ja, jag fick äntligen ordning på kommentarsfältet, thank god. :P
xilona.blogg.se

Anonym

Och förresten, nu ser kommenteringen mkt bättre ut, if you wanna know ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: