det börjar bli dags...

Hade mina funderingar på om jag skulle med på dagens nollning, var inte riktigt i form, trött och depp, men har ju vart kul de andra dagarna, så va fan. :P
Blev kul även denna dag om än en smula kallt. Var picknick i parken och jag hade naturligtvis för lite kläder på mig med tanke på att vi satt still... Jockmock hade fixat pastasallad, mumma. Efter det bar det av till stranden för lite beachvolleyboll med ett mänskligt nät (vi vann naturligtvis), sandslottbyggning och lite annat smått och gott.
Avslutade kvällen med en Fråga Olle-episod. Visade sig att vi hade en fejknolla i vårt gäng och vår uppgift var att lista ut vem. Var och en fick svara utan att först konsultera med resten och när alla svarat fick vi reda på vem det var. Jag och Backman i mitt lag hade svarat rätt medan Jenny tyvärr dratt till med fel namn. :P Linda var rätt svar och tänker man efter var det inte helt oväntat, den bruden var udda. Tjötar om bärplockning, och att hon har sitt efternamn på byxorna och gör grimaser hela tiden osv. Jag har typ stört mig på henne från första stund, hon låter... mkt helt enkelt och är allmänt störande, men visade sig som tur var att hon bara spelat... Haha, jävla röta, fy fan för tre år med henne var min tanke... :D

Nu sitter jag annars mest här och väntar på om Erik ska ringa upp som han sa lr ej... Börjar bli sent.


Simon

börjar bli dags för vad?

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: