det går åt rätt håll iaf...

Snart sovadags, trött som få.
Fått gjort en del matte ändå, känns skönt. Rätt onödigt om jag skippat att träffa folket och det sedan visar sig att jag inte gjort nåt vettigt...
Dessutom färgat håret... Ser väl mörkt ut just nu, men får se hur det ser ut när det torkat helt.
Syrran är hemma i ett stycke från Liseberg och päronen är ute på var sitt håll och röjer, hoppas att de inte ringer och behöver skjuts så kan jag sova i fred.

Sista jobbdagen imorn. Så jävla skönt.
Godnatt


sandra!

Hejsan :)



Är du medlem på gratisgen? Om inte, klicka då på denna länken och bli snabbt medlem :D



http://www.gratisgen.se/?ref=67998



Allt du sedan behöver göra är att samla ihop en poäng. Det gör du lätt. ( jag valde att gå med i två gratissidor så hade jag fått min poäng :D) Grejerna du sedan får är ex. sex and the city skolådan, 15 trisslotter+ 10 tialotter, en digitalkamera, presentkort på MQ eller nåt annat kul :D Missa inte denna bra sida!



Lycka till!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: