down and dirty

Fick världens snuskigaste jobb idag - rensa ur kylen på jobbet. Tror ni mig om jag säger att de inte rensat den på ett tag, Sandra hade fullkomligt dött, jag hittade åtskilliga varor som härstammade från 2006... :P Och mitt emellan ruttna gurkor, krossade ägg och utgången mjölk kunde man hitta guldklimpar som gamla matlådor och gräddfil som lika gärna kunde krupit ur kylen på egen hand... :P Riktigt nice.

Annars har det vart en slapp dag. Henrietta hade massor att berätta när hon väl började. :P Och bromsarna höll på vägen hem oxå, så jag lever än. Får se om folket vågar åka med mig till Thn på lördag dock. ;P
Annars var väl bästa under dagen när jag frågade en döv man om deras telefonnummer, haha, han tittade visst lite konstigt på mig där ett ögonblick...

Gått rätt ok med matten idag. Inte bra, men inte åt helvete dåligt heller, och under har ju skett tidigare så... :P




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: