Fy fan vad trött jag är...

Inte det minsta sugen på nollning ikväll faktiskt... Sedan om det beror på de få timmar jag sovit eller om det kanske kan ha med det faktum att göra att det regnat halva dagen och att min regnjacka ligger i Uddevalla låter jag vara osagt. Just nu ivf.

Haft introduktionsdag idag, första halvan var rätt värdelös, gissningsvis eftersom vi redan vet det mesta eftersom vi vart här ett tag, men andra halvan var grym. Var en snubbe som kom och föreläste om bra studieteknik, och jäklar vad träffad man kände sig... xD Hoppas man kan ta till sig lite tips och förbättra självdisciplinen. :P

Här följer så ett hopplock av lite bilder från både helgens bravader och första nolledagen. Enjoy.

Förfest hemma hos Hanna



Beerpong... :D





Och så nolledagen...

Tur med vädret...





Malin skaffar bonuspoäng till laget genom att massera en fadder... :P



Skulle ha postat detta igår, men min vana trogen var jag lite stressad när jag skulle iväg så missade att trycka på Spara och publicera... :P Så nu har jag ett gäng nya bilder från vinstigen igår, men de får komma senare idag eller någon annan dag... :D

Nu är det dusch och lite mat som gäller innan jag sticker till skolan... Ska bli intressant att se hur många det är som dyker upp idag... ;P



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: