Jag är en Idiot och en Nolla! :D

Första dagen på nollningen avklarad, och jag har haft grymt kul. :D

Fick aningens mer information än vad jag var beredd på under dagen, och det var dessutom en överraskning att undervisningen skulle sätta igång på stört, men blev ändå rätt slappt även om informationen formligen vällde ur öronen när man väl steg ur salen. :P
Vi har nu börjat med "Ingenjörens roll" och på torsdag börjar dessutom matten, tjoho... Men lärarna verkar helt ok, och klassen är hittintills grym. Var lite tveksam till en början där, men när nollningen väl satte igång visade sig alla från sin bästa sida. ;P
Ikväll har vi så; grillat, haft namnlekar, fått våra t-shirts, spelat Twister, byggt torn av kroppar på en t-shirt (haha, vara bara att klänga som apor på snubbarnas ryggar och sedan balansera av bara h-e :P ), kört kroppsdel-mot-kroppsdel-leken ("hjässa mot svank", "tänder mot tänder", "hand mot skrev" osv osv) och en liknande variant men i springande form och med amulansljud... ;P
Haha, vann gjorde vi oxå, lr snarare så leder vi atm, och jag har kvar ett triumfkort i rockärmen om inte domarna inser att jag kanske tänjer på reglerna en smuuula. ;P

Well, i'ts just to admit, I'm an Idiot and a nolla and I love it. :D


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: