"...o skalman han ä' tlllöööött..."

Trött. Jävligt trött. Troligen dags att sova. Men vill inte riktigt. Men bör... Suck.
Jobbdagen började inge vidare, totalstrul direkt, men det mesta löser sig ju och visade sig i slutändan bli en helt ok dag. Bara vart totalslut i huvudet typ hela dagen, så koncentrationen har la inte vart på topp kanske. Men man klarar mkt även på halvfart har jag märkt... ;P

Tror mig ha hittat en (två?) fina lägenheter oxå... På Signalhornsgatan... Erik låg dock i soffan och var för trött för att titta på länkarna jag skickade, så får la höra imorn vad han tycker... :P

Dessutom lovat (?) Henrietta att stanna kvar på jobbet imorn och dricka vin och bada för att sedan sova över på campingen eftersom vi båda jobbar kväll imorn och morgon på söndag. Hehe, blir säkert kul, men känns ju kanske lite mysko när jag har 10 min hem... :P Men men, vi får la se hur det går. Och hittar vi ingen stuga så har ju Daniel en stor säng som Ingela sa... ;P Hehe, lär nog Erik tycka om... ^^

Puss och hej, nu ska här sovas


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: