Så oväntat... :P

Hehe, turen till Bergvik blev dyrare än man trodde och guess what, hoppade in på Konsum här hemma på vägen upp till Erik för att köpa klyftpotatis, och insåg att de hade snyggare växter där än på Ikea och Maxi... Så nu ångrar jag mig en smula... men jag kan ju alltid köpa fler krukor... ;P Gäller bara att jag hittar någon yta att ställa dem på... ;P

Sitter hemma hos Erik nu, är fullt partaj utanför dörren... Haha, på vägen hit var det två killar som stod och pissade precis på gångvägen på var sin sida och jag var tvungen att gå emellan... Haha, vadå inte veta var man skall fästa blicken... :P Visserligen var de inte nyktra, inte på långa vägar, men kändes som att det ändå var lite för tidigt på kvällen för att pissa offentligt... :P

Mys ikväll iaf, fest imorn. Wehey!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: