åt helvete med både bil och matte...

Det här känns inte bra, är typ helt pank (päronen har dock köpt Björns skuld så jag ska äntligen få mina pengar så blir han skyldig dem ist... :P ) är på dåligt humör av någon anledning... Kanske kan bero på att ett samtal kan gå så fel utan någon uppenbar anledning...? Eller så kanske det beror på att bilen är kaputt...?
Haft dålig handbroms ett tag nu och nu kastade den in handduken helt och hållet. Drog den när jag parkerat hemma och hörde till min förvåning nåt mittimellan ett snäppande och en smäll och märkte att bilen börjar rulla bakåt... Fotbromsade och släppte handbromsen och drog den igen, och den gick att dra ända upp utan problem... Fanns inga hack eller minsta motstånd... Hehe, Sissi har dratt av vajern var första tanken... och även om det visade sig att det inte fullt ut stämde, så hade den iaf slackat så mkt att den hoppat ur.
Så på med skitkläderna och ut med pappa i garaget för att fixa. Visade sig att det inte bara var vajern som var problemet... Det läckte bromsvätska så det skrek om det i de vanliga bromsarna, så var inte konstigt att jag var tvungen att fylla på sist... Nu är allt iaf isärplockat, torkat, pillat och ihopsatt igen, och vajern är tillbakasatt och spänd så vi får hoppas på det bästa. Fått förhållningsorder att köra försiktigt oavsett. Kul om bromsarna skulle ge sig i en korsning eller nåt lixom... -_-''

Är väl dessutom matten som spökar. Är så in i helvetes trött på dagarna, så matten går seeegt framåt. Gör ett par tal och sedan vill jag sova. Kan ju visserligen även bero på att matte är tråkigt men ändå... :P Men att missa den här tentan finns lixom inte så är bara att ligga i. Helvete.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: