Filipstad...? o_O

Haha, damn vilket bra ljud jag har...! :D

Anyväjj. Fått ihop soff-/TV-bordet nu och det passar prima, kunde inte bli bättre. Eller jo, det kunde det säkert, men det låter inte lika bra. :P Skönt att slippa ha TV-n på golvet ivf...

Typ bestämt vad jag ska ha på mig ikväll, lr tja, har en tanke iaf, så nu är frågan hur jag skall spendera nästföljande timmar fram tills partyt börjar...? Sugen på lite anime och kan ju se om det går att se på TV-n, eller om man skulle laga lite mat...?
- - -
Fick min kallelse/introduktionsbrev idag btw. Adresserat till Cecilia Fredriksson, på rätt adress, men i Filipstad...? Allvarligt?
- - -
Ok, buss ner 18.40 bestämt... Tre timmar tills dess... Blir Naruto. :D
Undrar om man kommer bli lika stressad som vanligt trots att man har hur mkt tid på sig som helst...? Troligen antar jag. Hopplöst.
Lär la behöva käka oxå... tar och tinar lite kyckling...
- - -
Jepp, nu börjar man bli stressad. 30 min kvar.
- - -
Sissi blev inte bara stressad, Sissi blev försenad. Misstog 20 i med 20 kvar. :P Får bli nästa buss ned ist, och den går härutifrån om dryga 10 min så den borde jag hinna med. ;P Blev en fin springtur bort till skolan dock. Tur att man inte blev svettig menar jag...

Well, toodeloo, nu jävlar


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: