Tro't eller ej...

Men nu kan man äntligen tillåta sig att koppla i datorn och roa sig en smula. Tentan of all tentas är äntligen över, tacka gudarna för det. Och döm av min förvåning när det faktiskt kändes bra när jag gick därifrån. ;) Men kanske kan förklaras av att den här tentan låg på en rejält mkt mer human nivå, och att jag satt tills de fick dra mig ur lokalen. Nåja, nästan iaf. ;)

Haha, har dessutom lyckats koppla datorn via TV-n efter lite pillande. Fick med mig kabeln upp eftersom det är fel koppling på mammas dator så de kan ändå inte använda den där hemma. Får se om man orkar se film osv via TV-n och hur kvalitén isf blir... Just nu är den helt ok, men inte grejjt. :) Ljudet blev dock rejält mkt bättre, så kör musiken genom TV-n atm... :D

Kokar ägg atm och planen är äggmackor. Nu är bara frågan om man skall ta dem snabbt framför datorn och sedan lägga sig lr om man ska sätta på en film...?


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: