Inbrottssäker bromsvätska...?

Hur slapp kan en dag bli egentligen...?
Kom upp i hyfsad tid, blev ingen springtur eftersom jag var dum nog att trycka i mig några kex så fick dunderhåll direkt, men blev en snabb promenad runt iaf. Sedan dusch, frukost och matte. Fastnade dock rätt snart och hade sovit dåligt så lade mig ner i soffan en stund. Borde veta vid det här laget att det inte är en speciellt bra idé... Vaknade, satte igång med matten igen, likförbannat fortfarande fast, och bestämde mig då för att fixa bilen ist.
Bytte säkringen till innebelysningen som gått igår (pappa vägrade visa var "det finns ju en instruktionsbok" men funkade fint) och upptäckte att bromsvätskan och kylarvätskan var i grymt stort behov av att fyllas på. Upptäckte dock idag när jag skulle fixa det att flaskan med bromsvätskan var totalt inbrottssäker. Shit vad irriterad (förbannad...) man kan bli innan det löser sig...

Typ inget folk på campingen nu heller (om man jämför med mitt under semestrarna that is) så blir rätt långtråkigt på jobbet ibland. Kan iof vara skönt det oxå men... Men ska la inte klaga, för bara en vecka sen hade vi ju häcken full med jobb. ;P

Strejken är avslöjad men inte avblåst. Gör som Karin säger och står på mig. Just nu iaf. Tror jag.

Irritationsmoment...
http://www.aftonbladet.se/kvinna/article2858244.ab
Glorifiera de runda och dissa de smala, varför kan vi inte bara vara tråkiga svenskar som vanligt och nöja oss med lagom...?! Är nog inte så mycket artikeln som kommentarerna som stör mig. Skenheliga idioter.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: