I'm fucked.

Ok. Nu har Sissi ångest. Totalångest. Rädd att jag inte klarar tentan, och nu har jag antagligen gjort Anna ledsen och förbannad eftersom jag sagt att jag sannolikt kommer plugga imorn ist för att komma till henne... Men hade ju vart nykter och kört oavsett eftersom jag börjar jobba 8.00 nästa dag så hade ju inte blitt nåt partaj oavsett, men ändock...
Erik tycker dessutom att jag egentligen borde skippa lördagens galej oxå, men nej, där går gränsen. Nåt kul skall väl jag få ha i mitt liv iaf...?! -_-''
Erik upplyste mig dessutom just om att vi antagligen inte har någon långsiktig framtid ihop eftersom vi har olika planer gällande familj osv. "men vi är ju unga nu..." Yes, nu mår Sissi grejjt. Helt underbart.

Om ni ursäktar mig så skall jag dra mig bort till sovrummet och dränka min kudde. Adios.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: