One happy fool

Hahahaha. Här sitter en överlycklig människa som strax skall iväg på nollning. Igen. :P Den här gången är jag ute i lite bättre tid iaf, t.o.m blåst håret redan... ;P Kanske var osmart med tanke på att det ser ut att bli regn men ändå... :P Ska hinna käka lite oxå var det tänkt...

Gårdagen var kul, men ingen fullpoängare, i meningen party iaf. :P Förfesten hemma hos fadder Sophie var härlig, men Nöjes sedan var mindre kul. Helt fel musik för min del, hårdrocksgolvet fick inte spela nån musik medan banden spelade, och folket försvann konstant. :P Sedan var jag nog på tok för nykter, alkoholen tog inte alls, weird. Gav upp och stack hem till Erik vid halv 1-snåret. Och låt mig bara säga att jag älskar den mannen och nu har jag t.o.m sagt det, äntligen, men han slog mig tyvärr där med. ;P

Nedan följer lite bilder från nollningsdag två och tre:



"Denna dunken den skall vandra, från den ena till den andra, låt den gå, låt den gå, låt den aldrig stilla stå..." ;D


My teammates

The whole team 4

Tampongtävling...

And we have a winner... :D


Dag tre - picknick i parken



Tina matchar vackert




En stackars vilsen civilingenjör fick simma efter volleybollen han skjutit iväg... var det ingen som sa att man kunde vada ut...? ;P



Over and out




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: