Tisdag...

Ivägdragen till skolan tidigare än planerat då Johanna och Jenny satt sig för att göra kretslabben. Iof smart och självklart hänkar jag på, men lite framförhållning...? Tack...? :P

Erik var hyperstressad och irriterad när jag kom hem. Visade sig vara väldigt oklara instruktioner till en CAD-uppgift som skall in på fredag, så ingen verkar riktigt veta vad de skall göra. Och plus detta har han besiktning av gamla lägenheten på torsdag och allmänt en massa jobb här hemma. Och sedan är det ju raider mellan 19.30 - 23 också så där försvinner ju en stor del av kvällen också...
Men övertalade honom att det inte var någon idé att sitta med CADen nu innan man vet exakt vad man skall göra så vi stack och städade hans lägenhet istället. Tjoho vad kul.
Mina naglar mår btw inge vidare efter att ha spenderat massa timmar i närkontakt med rengöringsmedel...
Bara en parantes.

Sandra och Johanna hade tydligen tänkt komma förbi och kolla in lägenheten också hörde jag, vilket väl iof hade gått bra, men det ser inte riktigt... klart ut än... :P Nytt datum är på torsdag, och då får vi la hoppas att vi har hunnit fått iordning en del iallafall... ;P

Måste handla snart också. Men med Eriks press just nu får vi la se. Blir det inte av imorn får jag springa till jouren eller något. Äggen är slut.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: