Idag.

Gissar att vår kretslabb är klar by now. Johanna och Jenny försvann nämligen mitt under kretsföreläsningen utan att säga något, men Basse sa att de skulle räkna...? Hm... Jag känner mig rätt delaktig i den rapporten.

Åter bekräftat att ljudisoleringen här inte riktigt är vad man önskat. Tror grannarna grälade rätt rejält.
Eller så pratade de bara väldigt högt. Och argt. Gör det visst fortfarande... Kan inte urskilja något speciellt. De kanske är upphetsade och glada och det är jag som hör dåligt och analyserar för mycket? Whatever.

Skulle slänga ihop lite pyttipanna tills Erik kommer hem efter träningen. Han käkade dock upp de sista två äggen igår kväll så blir en rätt torftig tallrik, men va fan, mat som mat.

Pratade med syrran nyss gällande ämnet julklappar och hon räknade upp lite saker päronen önskar sig och fortsatte sedan med att säga att hon redan köpt det... Mamma önskar sig dock en halsduk. Av vilken sort, sjal? Tjock? Fransig? Svart? Ingen aning...
Känner mig ändå rätt lugn när det kommer till klapparna. Har några rätt bra idéer.

Not.


Johanna

Labben är inte klar, tyckte att föreläsningen va skit så vi gick och räknade såg inte dig så kunde inte säga nått heller :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: