Lite utanför sådär...

Gårdagen var bra, sovmorgon och rätt slapp dag rent allmänt.

Gårkvällen var mindre bra.
För-/födelsedagsfest hos Lina (2a) och jag hade fått för mig att det skulle komma många ettor. Gjorde det inte. Var jag, Johanna, Jenny och Malin. Utöver det var det tvåor och några av deras partners, Albin - Malins pojkvän och lite annat folk jag aldrig träffat. Och jag passade inte in. Satt och kände mig lite utanför gemenskapen större delen av kvällen och gjorde mitt bästa för att inte bli en jobbig igel på någon av tjejerna. Men Johanna och Jenny har varandra och Malin hade sin Albin och jag hade... mig...? Dessutom är naturligtvis bruttorna födda charmörer och snackar med allt och alla medan jag sitter där som ett fån och inte vet vart jag skall ta vägen. Är verkligen inte bra på sådant här.
Dessutom försvann min påse med resten av mina cidrar efter halva kvällen. Måste sett ut som en idiot när jag letade runt bland skor och allehanda Systemetpåsar i jakt på min för typ 15e gången. Ingen lycka där inte. Kvällen blev väl kanske inte roligare medan man nyktrade till. Bara undrar, vem tar en annans sprit vid det här laget...? Det gjorde man kanske när man var... 16? Grymt störande.
Fattar egentligen inte varför det blev som det blev. Tvåorna är jättetrevliga och schyssta och egentligen rätt lätta att prata med, men just igår kändes det bara som att alla var jättetighta och jag... inte var det.
Mysig promenad bort mot Nöjes dock. Blev ingen utgång, för trött, för osugen och fel folk ute. Johanna gjorde dock en helomvändning och valde att festa vidare trots allt. ;)

Fyra bilder blev det, varav en jättesuddig så det hoppar vi.




Lång diskussion med Erik på natten, kom fram till att vi egentligen är ensamvargar båda två, men medan han skiter i vad folk tycker om honom och kör sitt eget race, så bryr jag mig. Jag kanske låtsas att jag inte gör det, och ibland funkar det fint att bara stänga av, men jag bryr mig. Jag är bara rätt kass på den sociala biten helt enkelt.

Diskussion idag med Sandra gällande bakismat, men då vi inte kunde komma överens - hon ville ha mcdonkan och jag thai - bangar vi. Eller tja, hon bangar, jag drar med Erik för han var också sugen på thai. :D

Nu skall vi pilla med lägenheten (igen...) innan vi beställer lite käk. Fan, den här skiten blir aldrig klar.

Over and out.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: