Måndag...

¤¤¤ Allt färdigmonterat i lägenheten, bara massa påsar och lådor kvar att packa upp nu.

¤¤¤ Box med Sandra = livsfarligt. På en rundspark viner hennes fot mot mitt huvud, touchar näsan men fortsätter som tur var förbi. Hade la vart kul att avsluta dagen med lite näsblod... :P Hon är inte dålig med nävarna heller, slog till mig själv i fejjan flera gånger då jag knappt lyckades hålla emot med mitsarna. :D

¤¤¤ Blev ringen (som vanligt) och fick en kille på upper-cutsen... Trodde allvarligt att han skulle slå underarmarna av mig. Och det säger jag bara halvt på skämt. Killen var väl lite muskulös om man säger så och tog i totalt, så gjorde förbannat ont. Väldigt nära att jag avbröt den övningen.

¤¤¤ Inga brutna armar, men väl en näve som gör ont. Gör väldigt ont i knogarna när jag knyter vänstern. Hehe, bara att låta bli det då iof, men ändå. :P

¤¤¤ Sammanfattning: Så här trött och så här ont har jag inte haft på länge. :P

¤¤¤ Erik spelar och är således praktiskt taget okontaktbar, najjs. :P

¤¤¤ Skulle få i mig lite protein och tänkte koka ägg. Första ägget jag la i sprack dock totalt så nu simmar alla runt i vit geggamojja. Men vi hoppas på det bästa och att resten smakar bra ändå. ;)

¤¤¤ Sissi har tråkigt. Tråååååååååååkigt.
Så det så.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: