Mission accomplished...

Tömt husets förråd av varmvatten och jag ser ut som ett vandrande russin. Men jag är iallafall ett russin med nymålade naglar.

Var en härlig syn där man stod i duschen. Mina ben och framför allt knän ser ut som ett slagfält. Och idag la vi några fler blåmärken till samlingen. Är man samlare så är man.
Och när man ändå är igång tänkte jag att tårna kunde få lite närkontakt med fotpallen i vardagsrummet. Måste ju få till helheten liksom. Satsar man på att se misshandlad ut så får man ju satsa rejält. Inget halvhjärtat tjafs här inte. All in kör vi.

Nu är frågan om jag har tillräckligt mycket disciplin (varför vill jag så gärna ta bort det där s-et...?) för att sätta mig och plugga krets eller om jag plockar fram en bra bok istället...
Suck. Den frågan är nog redan besvarad är jag rädd.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: