Mon(d)ey problems....

Tänkte skicka över pengarna jag är skyldig Erik. Och insåg plötsligt hur mycket det var. Halva första hyran, halva internet och halva turen till Ikea... Sammanlagt 5154 spänn... Men skall dra av Metallica-biljetten som jag ligger ute med... Hehe, synd att jag inte minns exakt vad den gick på då... ^^'' Runt 700... tror jag...? Tänkte fråga Sandra, men gissar att hon redan lagt sig... ;P
Erik säger att det inte är någon panik med pengarna och att jag kan dela upp det... Men är ju inte som att jag kommer få speciellt mycket pengar nu innan jul och efter jul är det ju alltid knapert oavsett liksom... Så är la nu jag egentligen har pengar... Kommer ha några fjuttiga tusenlappar kvar om jag skickar över pengarna nu, men då är det iallafall gjort, så lever jag inte på pengar jag egentligen inte har...
Gillar inte att vara skyldig folk pengar, inte ens om det är min pojkvän. Speciellt inte om det är min pojkvän.

Suck. Det här med pengar och allt som kommer med det kan visa sig bli ett problem på många sätt.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: