Städat och (nästan) klart

Första gången på evighetet (någonsin?) som man fattade något på programmeringsföreläsningen och det troligen endast eftersom Katharina redan gått igenom samma sak på labben... Knappast troligt att man orkar gå dit imorgon igen.

Tog och städade ur den gamla lägenheten efter skolan, sådär halvskojj. Skall dit imorn igen för att dammsuga en extra gång och våttorka, men det tunga är iallafall gjort. Fyttihelvete vad tråkigt... Gjorde en liten miss när jag skulle rengöra micron... Den sitter väldigt högt upp så är precis så jag når så tänkte vara smart och dra fram den en bit vilket naturligtvis resulterar i att sladden bak i väggen poppar ur... Fet chans att Sissi når så långt... Så den får hänga framme så hoppas vi på att nästa hyresgärt är lång eller äger en stol. :P

Besiktningen är på torsdag någon gång mellan 7.30 och 15 och dels har jag lektion mellan 13-15 och dels har jag absolut ingen lust att sitta i en tom lägenhet och vänta på snubben som kan komma när som helst mellan de klockslagen... Dock ser ju faktiskt lägenheten helt förjävlig ut så hade ju velat förklara... Men blir till att skriva en lapp där jag förklarar att den faktiskt såg förjävlig ut redan innan jag kom dit.. :P

Nu är det mat som gäller, håller på att tyna bort här. Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: