Better late than never...

Den här JÄVLA datorn driver mig till vansinne. Och tro mig, det snurrar runt grymt mycket fler och inte speciellt vackra ord i mitt huvud för att beskriva denna helvetes mackapär. Till skroten borde den. Och det nu. Omedelbums.
Jag överväger - helt allvarligt - att dra in till ett internetcafé. Bara för att göra något åt min internetabstinens och för att kunna GÖRA något. Syrran verkar van, men hur FAN kan man vara van vid en sån här seg dator/internet?! Jag fattar inte. Inte bankat sönder något än iallafall. Jag är stolt. Allvarligt.

Lär bli en bildkavalkad om datorn bara vill öppna fönstret så jag kan hämta dem... Vågar inte vänta, datorn kan mycket väl lägga av helt. Skärmen flimrar och slocknar ibland. "Den gör så ibland" säger syrran. Eh...? Dags att skaffa en ny då kanske...?

Här kommer iallafall lite pics från Sabaton:

Eller inte. Tydligen.




Var på Liseberg i tisdags med Erik. Grymt mysigt. Kallt värre och lampor öööverallt. Haha, tåget ner gick 14.24 och gissa när vi var på stationen? 14.24. xD Var en jävla trafik till Thn så bidde sen och sedan var det rätt bra brådis men vi hann iallafall med. :D GRatis åkte vi också då konduktörskan glömde bort oss när hon skulle hämta kortläsaren... well, gratis är gott som man säger. :P Har allt lite pics därifrån också, men den jävla datorn vill ju inte öppna fönstret så jag antar att det också får vänta. Grr.

Typ halva Liseberg gick iallafall runt med såna där stora stjärnvinster från alla hjulen så vi tänkte pröva oss på det vi också. Och jag som stod och klagade på att jag ändå aldrig vinner något vann en stor Marabouchoklad på första försöket! :D Erik blev lite butter då han inte vann något, men hey, allt mitt är ditt älskling. ;) Tog ju t.o.m din favoritsort. ;P
Mycket mat blev det annars rätt allmänt, har två riktigt kul bilder på Erik (sry babe) när han käkar, men jag lovade att inte lägga ut dem, så jag får la låta bli det. Men ni kanske blir glada om jag säger att iallafall jag skrattar när jag ser dem? ;)

Jag fick in en bild, jag fick in en bild, jag fick in en bild! :D
Kan man hoppas att det flyter på en stund... kanske...? Kanske kan bli några Sabaton-bilder där upp ändå...

Tja, flyter på gör det fan inte, men det GÅR. Funderar på om jag skulle hämta en bok att läsa medan det laddar... Kretsen kanske...? Är väl ungefär lika kul som att bara vänta...


(Helena blev lite skraj när hon såg skuggan på bilden, pratat för mycket om spöken det senaste tror jag... ;) )

Såg den där restaurangen på vägen från Liseberg... Inte hundra på att jag skulle våga gå in där, lite osäker på om jag gillar vad de serverar. Men det finns ju en marknad för allt antar jag...


Julen spenderades med familj + morföräldrar och en morbror. Mysigt men egentligen inte speciellt mycket mer än det. Tror charmen med jul försvann för några år sedan. Jäkla synd egentligen. Det var ju så förbannat kul när man var liten. :)
Fick iallafall en massa finvinglas, handdukar, pengar, örhängen, silversked, en kokbok osv plus lite annat smått och gott. Najjs.

Juldagen spenderades däremot i goda vänners lag hemma hos Annas pappa. Memories. :P Lyckades till och med vara där i tid så jag fick mina julklappar. ;) Tema grönt var det. :P Halsduk, sprit, örhängen och nagellack, najjs. ^^
Var skratt och flams till runt tolv-tiden då vi drog ner till stan. Efter en lång stund i kön och upptäckten av chockpriset för att komma in dissade vi dock GG och drog och käkade pizza istället. ;) Med eeextra vitlökssås. Hehe, tur att man inte planerade att hångla upp någon den kvällen, Erik var ju iväg på sitt håll. :P

Hehe, det där strecket som visar var man skriver har försvunnit... Hehe, intressant, hur fan gick det till...?
Nu är den visst tillbaks...? *tio minuter senare* o_O

Pics från i torsdags...

My ladies... yejj, söta. ^^


Och vad gör man när det börjar bli tråkigt? Grimaser! :D



Simon lägger dock inte riktigt manken till. Bättre vill vi se! :P

Nu börjar det visst skita sig med bilderna igen... tröttsamt.



Tja, lite i gasen var man kanske, men mådde prima dagen efter så what the heck. Iof möjligt att jag fortfarande var full när jag vaknade, men så länge man mår bra så. ;)

Nu har vissa av bilderna jag faktiskt fått in försvunnit och så har andra dublerats... Ursäkta mig om jag är en smula försvirrad just nu... o_O Och nu går det inte längre att öppna rutan för att lägga in nya... hata hata hata hata hata hata HAAATA.
Och nu när jag förhandsgranskar så har jag dubletter av några andra bilder... Kan det vara så att de läggs med trots att det står att det inte gör det och trots att de inte syns här där jag skriver...? Annars har jag ingen jävla aning om vad den sysslar med atm...

Tur till Göksäter idag för att kolla gardintyg. Inge lycka tyvärr. Idéer fick man dock ett par. Får se hur vi löser det, och om alla parter (ehum) vill vara med och bestämma.

Syrran iväg på cup och morsan med där. Pappa är ute och slavar för ovanlighetens skull (...) och jag sitter här och hoppas att alla skall komma hem snart så vi kan käka den jäkla tacosen för jag håller på och dör. Det är lördag.

Saknar Karlstad, med allt vad det innebär.
Gillar inte att sova ensam längre.


Fattar ni att det tagit en bra bit över två timmar att få klart det här inlägget...? Helt sanslöst.

Syrran gick tydligen vidare till slutspel (grattis!) så de blir väldigt sena. Inte en chans att jag håller mig dock så får la bli tacos till pappa och mig nu antar jag. Mohahaha.

Pöss hajj


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: