Tiiisdag...

Vart rätt duktig ändå. Blev en närmare åtta timmar med datalabb igår (utan lunch...!? o_O ) och jag satte mig till och med med kretsteniken på kvällen!? Hur effektiv jag var, då huvudet var lagom segt och TVn stod på, det låter jag vara osagt, men hey! jag satte mig iallafall med det, alltid en början. ;)

Idag lyckades jag faktiskt ta mig upp och iväg till första lektionen (inte med stora marginaler dock, vaknade/kom upp tio i åtta...) trots väldigt sen kväll igår. Jävla TV. Men - surprise surprise - lektionen var rätt värdelös. Rätt tröttsamt att sitta en timme och gå igenom saker vi behöver till labb 4 när den redan är KLAR!? Gaah. Tur att det snart är över.

Resten av dagen gick åt till årsmöte med IDIOTerna där vi bland annat valde ny styrelse (hehe, helt övertygad om att Malin ville bli nominerad till sexmästare, men blev Sophie som blev vald. ;) dock skrev ju halva klassen upp sig på utskottet så whatever) Och sedan var det rapportskrivande för hela slanten som gällde. FY FAN för den labben. Mina beräkningskunskaper ligger farligt nära noll så jag skrev rapport medan Johanna och Basse räknade. Tog en helvetes tid. Blev la halvbra men nu är den klar iallafall. Känns lite sådär att jag inte vart med fullt ut, de satt ju igår medan jag gjorde datalabben, men va fan, båda måste ju göras och kunde ju inte låta Malin göra den ensam heller... Tja, inga mer labbar för tillfället iallafall, jävligt skönt.

Och eftersom vi är klara med alla rapporter så kan jag se mig som ledig imorgon. Eller iof, är man student så är man aldrig ledig. Man råkar bara inte ha några lektioner för tillfället. Plugg har man alltid som behöver göras. Tur att man inte sitter sysslolös menar jag.

I vilket fall skall det sovas här nu, och om jag har tur orkar vi upp imorgon för en promenad.
Vi behöver röra på fläsket.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: