Klippt, piercad, trött...

Fick mig en klipptid i förmiddags, så har nu en decimeter kortare rufs än tidigare, får se om det går att göra nåt kul me't...
Även nypiercad i naveln. Sketasnygg stav som dock i mina ögon sitter aningens snett...Och ändå var hon så noga... Får ringa henne imorn och fråga lite...
Dessutom ny ring i läppen. Svart med kula. Inte bestämt mig om jag gillar det eller ej. Vanliga staven med kula och spik finns ju kvar om jag vill byta tillbaka.

Även jobbat några timmar. Fick testat på butiken idag oxå eftersom det var så lite folk, kul, och de har MUSIK där, denna gudagåva av stora mått.
För att göra dagen extra spännande lade alla våra datorer i receptionen av idag. Inget bokningssystem att tillgå med andra ord... Hoppsan... men var ju som sagt rätt lite folk, så funkade rätt bra ändå.

Well, sovadags, tandpetarna har svårt att hålla uppe ögonlocken längre...


Sandra

haha...har du äntligen fått tummen ur o skaffat piercing i naveln...welcome in the club! :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: