midsommar över för den här gången...

Så var midsommar över för den här gången, och trots vissa tråkigheter på slutet var kvällen riktigt lyckad får jag la säga ändå. :P
Fotboll, grillning, ölbrännboll och allmänt party - vad kan gå fel lixom? :D Trevligt folk också, även om jag kanske inte kände (eller ens kände till...) hälften. :P
Även Nitlotten var en positiv överraskning, även om humöret just då kanske inte var på topp.
Minuset under hela kvällen var väl att jag skulle jobba nästföljande dag och dessutom var tvungen att vara körduglig vid 7 på morran... Så blev en rätt lugn kväll för min del medan resten av sällskapet söp skallen av sig. ;P

Sketkul dag på jobbet idag även om det kändes att man endast fått tre timmars sömn... Måste bero på Henrietta, varför kan jag inte få jobba mer med henne?! xD




Deltagare i det vinnande laget förstås ;P

Solsken även denna midsommar... ;P

Ett försenat Glad Midsommar på er :P


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: