Nedräkning...

Bara några timmar kvar nu. Till årets Peace and Love-festival. Eller tja, själva festivalen börjar kanske inte förrän på torsdag, men det behöver ju inte betyda att man inte kan parta innan dess... ;P
Johanna skulle tydligen inte med iaf, pengaproblem, big bummer. Så ser ut att bli jag och bullingarna, men Sandra har lovat att de är så snälla så... ;P

Gått igenom packlistan hur många gånger som helst nu och kan inte komma på något jag glömt men likförbannat lär jag sitta där imorn på vägen upp och komma på något jag glömt... Men så länge det är nåt jag bara kan köpa nytt så spelar det la mindre roll I guess. :P

Haha, nu gäller det bara att jag hittar till Bullaren oxå... haha, mamma tittade på mig som om jag var en idiot, men jag har bara vart där två gånger, varav en med bil och då var det inte jag som körde... :P Så håll tummarna för mig. ;P
Och ha en toppenhelg för det tänker fanemig jag ha. :D


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: