Back in the U-a...

Shit, här var man allt lite nervös... Inte kunnat logga in på några dagar nu, utan vart tvungen att sysselsätta mig med annat, vilket öde. ;P

Hemma i kära Uddevalla nu iaf, på gott och ont. Jobbat idag... Känner mig helt lost och pendlar mellan upprymdhet och förtvivlan. Vilket känslospektra man kan få till under en dag... Städning och en timme sol blev det innan också, så dagen var väl inte helt bortslösad. ;P
Fick nästan köpt mig en hundvalp på campingen också... Fanns tydligen en liten söt tik som inte funnit sig en matte ännu... Och 5000 är ju fickebôs för en student. ^^ Men kan jag inte ha en katt i min lilla lägenhet så kanske en hund känns lite... over the top. ;P

Synd att det inte blev nåt partaj i lördags där uppe i Karlstad också, men torsdagen var ju iallafall gött fin. Thank you lads and lasses. :D



















Sissi - over and out





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: