vart tog den söta lilla flickan vägen? ingen som vet, ingen som vet...

En dag kvar och sedan bär det av till Peace and Love. Sitter just och skriver med Sandra över msn och diskuterar hur fan vi ska få tag i Johanna... Den bruden verkar ha försvunnit från jordens yta eller så har hon bara  bestämt sig för att ignorera oss...? o_O Svarar gör hon iaf inte, vare sig på sms eller telefonsamtal...

Känns mysko det här, har inte planerat ett jota, och vi åker alldeles snart... Ingen klädlista, matlista, SPRITlista eller annat jag skulle kunna behöva... Enda jag gjort är att jag köpt ett extra minne till mobilen så jag kan ta många kort... Lär bli rätt stressigt imorn är jag rädd...

Var fan är du Johanna?!
Fan, tanka måste jag göra oxå... skit...


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: