Gratis diskhjälp sökes

Tänk om man hade råd att anställa nån som tog hand om disken åt en...? Snart tröttnat på mitt berg av disk här... snart, mycket snart, men inte än. Trots allt så finns det ju på andra sidan väggen så behöver ju inte se det mer än när jag ska på toa, lr ut genom dörren, lr till kylen, lr till garderoben... typ... -_-''
Men med tanke på att Sissi numera räknar sig till de mycket fattiga människorna (var fan har alla mina pengar tagit vägen?!) får nog diskhjälpen vänta ett tag tyvärr. Och jag tar och drar till pojkvännen, så slipper jag iaf se eländet. ^^

Puss tjohej


Simon

Diskhjälp!? Inte hört talas om hemtjänsten? :) Förvisso inte gratis men ändå!
Låter som att du ser disken vart du än skall nånstans, kruxigt.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: