Helt slut...

Matte och fysik från 8.15 till 16.15... kan det bli bättre lixom? Helt jävla slut, och för att göra min dag fullkomlig har jag match ikväll... Inte så, fotboll är sketkul, men vädergudarna hotar med nederbörd och som sagt, jag är helt SLUT. Hade jag fått som jag velat så hade jag redan legat under täcket och nanat...
Skrämd halvt från vettet på vägen hem från skolan blev man oxå av en ylande vettvilling på cykel. Stryk ska du ha Stina.

Underbar kväll igår dock. <3 Nästan så jag gjorde det jag lovat... Well, det kommer, det kommer.


Simon

Matte och fysik hela dan? Nej du, bättre än sådär blir det inte!
"Nästan så jag gjorde det jag lovat" - nu blir man sådär jävla nyfiken! Vad är det du lovat egentligen?

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: