Skrämselhicka

Lite äckligt är det allt när man traskar hem så här, ensam i mörkret, mitt i natten... Man vet ju att risken att något händer är mikroskopisk, men det betyder ju inte att den inte finns där... Mamma har bett mig att inte ha musik i öronen när jag är ute och går på kvällen, men tror faktiskt det är värre att gå utan. Kanske inte egentligen, för chansen att jag hör om någon skulle hoppa på mig är ju mycket större, men jag hade antagligen oroat ihjäl mig långt innan det någonsin skulle hända... Tro mig, har jag inte musik i öronen så hör jag illavarslande ljud ÖVERALLT och HELA TIDEN... Så blev en kompromiss med musik i ena örat medan det andra är ledigt att leta möjliga förövare. :P

Blev iallafall både vitlökslax och myskväll idag, men Erik verkar ha överlevt kombinationen. Vem vet, han kanske är immun by now? ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: