A caged animal

Jag känner mig som en guldfisk i sin skål eller möjligen en apa i bur... Står en lyftkran precis utanför och gubbarna i den har åkt upp och ned framför mitt fönster en si sådär tio gånger nu... Känner mig inte alls uttittad, nehejdå... och ja, jag har persiennerna för men de går bara att vinkla till en viss grad... Asså, är ju inte som att det gör något egentligen, förutom att de ser ut ostädad min lägenhet är då... är mest bara störande... Pratar gör de ju också och jag hör dem genom rutan... *suck*

Ska iväg till skolan för kretsteknik om en 30 minuter... Sådär halvsugen får jag väl säga... Vill bara mysa ner mig här hemma... och det är onsdag (väl...?!) är ju lovande... Kan fortfarande inte göra några övningar heller då jag inte har boken... Får ta tag i det här... Måste beställa den snart...

Måste handla också... Har väldigt lite basvaror hemma men istället en väldans massa annan skit... Måste verkligen rensa ur både kyl, frys och skafferi... Och då gör det väl inte saken bättre att vi ska baka i helgen men det skiter jag i, för det är gott. ;) Erik har dessutom beställt en påse bullar, så vad ska man göra? ;P

Undrar om man ska käka något, sätta igång ett avsnitt Fate-Stay Night och sedan dra till skolan tro...?
Gör som så.

*vink vink*


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: