Blogginlägg numbero 200

Hehe, tiden går snabbt när man har roligt... :P Och är ju inte konstigt att man snabbt når 200 när man sitter hemma, är uttråkad och inte har något bättre för sig än att skriva inlägg efter inlägg efter inlägg... :P

Beställt biljett hem nu... Drar vid 7 på fredag som vanligt, får se till att päronen hämtar på stationen bara, annars kommer jag inte hem... :P Blir tydligen till att rensa gamla huset i helgen också, mamma förvarnade mig. :P Får se om jag kan hitta något kul jag vill ha även om det mesta väl redan är utplockat. ^^ Skulle nog vilja ha den där sekretären om den finns kvar... den var söt... Vi får se vi får se.

Några timmar kvar innan sängdags... vad göra vad göra...? Några avsnitt anime kanske...? Eller om jag skulle ta och spela lite tv-spel...? Var ett tag sen... och nu kanske jag faktiskt kan klara den jäkla meteoritsvärmen...? Erik hävdade att den var jättelätt (ovanligt..) och att allt som krävs är lite koordination... tack för den. ;P

Haha, tänk vad ointressant ett blogginlägg kan vara...


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: