En nyhet i min lilla trogna skara

Haha, jag har hittat mig en ny underbar blogg som gör min dag ett snäpp ljusare, och snäll som jag är delar jag naturligtvis med mig. Enjoy.
Joels Underbara Blogg

Ska iväg på box om en halvtimme med en i nuläget friskare Sandra, eller tja, först handla - sedan box. Jävla skönt med lite träning igen eftersom min lathet just nått nya nivåer. Visserligen är jag typ hur trött som helst, både fysiskt och psykiskt just nu, men man kanske kan slå av sig det också?

Har dessutom hittat/ritat mig två nya tatueringar som jag vill ha... Men så var det det där kruxet med pengar igen... fan att det alltid skall komma i vägen. Men satsar på sommaren och det abnormt välbetalda jobb jag skall ha då, sen skall jag fan ha råd med tatueringar...!

Fast en ny dator kanske är prio ett...? Fuck.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: