Fy fan

Ok, värsta dagen på länge. Det regnar OCH blåser halv storm så var ju helt jävla omöjligt att använda paraplyet på vägen till skolan, när det vänt sig ett par gånger gav jag upp. Tur man hade mössa...

Idag var det riktigt jävla svårt att komma upp, vettefan varför, sov allt gott, men sängen och Erik lockade grymt mycket mer än programmering, och låt mig bara säga, att idag var det INTE värt att kliva upp. Ingen vettig föreläsning enligt mig iallafall, hur lång tid tror ni det tar innan man ger upp och slutar gå...? Troligen aldrig för jag är för feg för att skippa för mycket, något bra KAN ju tas upp... x_x
Just nu sitter jag här och fryser som ett as trots lager på lager-metoden med kläder och jag har gått runt och harklat mig och småhostat hela dagen... och dessutom bultar huvuet igen... men NEJ, jag är inte sjuk och jag planerar inte att bli det, har inte tid, ork eller lust med det just nu. Orkar fan inte.
Så får se om den där promenaden blir av Sandra, just nu skall jag krypa ner under täcket och sova några timmar till tänkte jag.
Laterz

Erik var btw jättegullig igår, hans föräldrar hade tittat förbi och hade haft med sig tårta då brorsan fyllt år, och Erik hade sparat en stor bit till mig. Jag fick dessutom den stora rosen då jag älskar marsipan... :D
Love love love.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: