Fy fan...

Är ju rent livsfarligt det här... Sitter på golvet framför datorn bredvid en godispåse och en chipspåse... Jag är helt inställd på att låta bli dem men av någon anledning lyder inte mina händer mig då de dyker ner i båda påsarna konstant... Mystiskt mystiskt.

Har annars hittat en underbar anime - Vampire Princess Miyu - som jag kör ett litet maraton på just nu... Handlar visserligen om vampyrer men iallafall än så länge inte om någon prinsessa så undrar lite över namnet men japsarna är väl inte kända för att vara så logiska när det kommer till anime heller kanske...? ;)

Blev ingen box idag... Inte hört något från Sandra så gissar att hon dissade det pga halkan. Och jag menar, vem behöver träning när man har godis.... huh?


Sandra

nope halkan va inte orsaken. var o är typ sjuk så därför ingen box. försökte skicka sms men eftersom nån dum jävel hade kapat av kabeln så gick inte det. grattis igen. hörs säkert imorn

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: