Hårhelvete...

Efter en givande tur till Bergvik (var det ingen som kunde talat om för mig att det räknas som söndag idag, jag bara undrar...?) där jag blev bland annat tre stövlar rikare (!?!) och några slantar (ugh) fattigare sitter jag nu här och förbannar mitt hår... jag kan inte räkna ut om jag klippte bort för mycket eller för lite, men just nu är det stört omöjligt att forma en vettig frisyr av vad jag har på skallen... Ser ok ut med hyfsad volym i typ... två minuter... sedan kör vi slickat igen... tjoho. Vad fan göra? Kilovis med spray eller en uppsättning (höhö, like Sissi can pull that off...) eller bara låta det hänga och hoppas på det bästa...? Kan ju knappt ens sätta upp det i tofs längre... Fattar ni min vånda just nu? Jag ska ju ut och parta för fan, kan ju inte se ut som hej-kom-och-hjälp-mig i håret då...!?

Damn. En liten fundering, om spriten gör mig snyggare - och det gör den ju - så kanske det även kan hjälpa håret...? Hehe, värt ett försök, huh?


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: