Hitta'n :D

Någon som känner för att strecha med lite ginga kanske...? Found it. :D Får ursäkta kvalitén, var bästa jag kunde hitta. :)

Within Temptations - Our solemn hour

Hehe, någon som kan tipsa hur man lägger in videon rakt av istället för en länk...? :P

Blir lugn (trist...?) fredagskväll här hemma, vart och tränat lite combat så kroppen är rätt mör och har en tvätt inne nu så är rätt låst här hemma. :P Alla verkar ta det lugnt ikväll och jag får la göra detsamma då Erik satsar på spelande ikväll. ;) Har några pepparkakor kvar och lite godis ikväll, men ny kaklåda lär införskaffas imorgon (vadå Ida, är jag inte snäll nog menar du?! :O ) ihop med lite sprit om man nu övertalas att hänga med ut... :P Hade faktiskt tänkt mig en vit helg (igen...) men nu får vi se hur planen ligger. Lär bestämma mig imorgon rätt sent så är la lika bra att fixa spriten utifallatt...? ;P

Nej, dags att springa och titta till tvätten. *runnar iväg*


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: