I'm off...

Nu är NÄSTAN allt nedpackat, men nu kan jag snart inte ta mig någonstans i lägenheten längre och dessutom börjar tiden tryta så tar och sätter punkt där oavsett.

En annan sak, kommer inte ha internet i den nya lägenheten på ett tag så får se hur det blir med bloggande och att hålla sig ajour med omvärlden. Erik har beställt det åt mig men det dröjer ju alltid ett tag att få grejerna. Men under tiden har jag ju alltid hans lägenhet så löser sig alltid... ^^

Well, I'm off. Ha en trevlig fredagskväll och tänk på mig där jag sitter på tåget hem... Oj, så kul jag kommer ha.
Laterz

Och detta skulle jag publicerat i fredags innan jag stack från Karlstad, men ikke, missade det helt och stängde bara ner alla flikar och stängde av datorn då det - för ovanlighetens skull - blev lite bråttom.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: