It's getting closer...

Det börjar ta sig. Fortfarande större delen porslinet kvar och inte ens rört kläderna än, men har fyllt 8 sopsäckar och 3 flyttlådor med en massa annan skit. Hur fan har man lyckats samla på sig så mycket skit på bara 1½ år...?! Tyckte inte jag hade mycket när jag flyttade hit... Och var fan har jag haft allt gömt hela tiden, nog för att det brukar ligga framme en massa skit i min lägenhet men det här är sanslöst.

Enda sköna är att kläderna iallafall bara är att slänga ner i påsarna, inget att vara direkt rädd om där inte.

Planen att städa lägenheten innan päronen ser helvetet har jag dock lagt ned... Tveksamt om jag ens kommer in i lägenheten med dammsugaren liksom... Får väl plocka bort de värsta råttorna och hoppas på att mamma och pappa blivit tillfälligt synskadade på lördag...


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: