Jag har antagligen tömt hela husets förråd av varmvatten...

...och helvete vad skönt det var... Min lägenhet kunde liknas vid en igloo och jag var en väldigt frusen eskimå men nu när hela lägenhet fyllts av härlig varm ånga så känns allt genast mycket bättre. Har inte STUB samvete nog att hålla vettiga temperaturer i lägenheterna får vi la ordna det själva... Jag ska ge dem en vattenräkning av sällan skådat slag. Mohahaha.

Just nu sitter jag annars och mumsar i mig en tallrik med vaniljglass och jordgubbar... Hehe, vad jag älskar min pojkvän som fyller min frys med sådana läckerheter. Mer mer mer... :D

Fick mig ett brev från ovan nämnda bostadsförening idag också... De har bestämt att min lägenhet skall avflyttningsbesiktigas den 4/12 7.30-15.00... Fick med ett blad med reglerna kring städningen också... Är inte ens säkert att jag flyttat då och jag har definitivt inte flyttstädat...!? Får nog ringa och säga att de gärna får komma och titta på min belamrade OSTÄDADE lägenhet det datumet om de vill eller så kan vi ju alltid bestämma en senare tid...? Är en torsdag också så lär ju inte ens vara hemma den tiden... Well well.

Nu ska jag blåsa håret och sedan pyser jag.

And Elvis has leeeeft the building!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: