Känn er avundsjuka ;)

Mår prima idag. Nog inte helt välförtjänt men väldigt uppskattat.
Partykvällen igår var najjs. Ingen fullpoängare, men en trevlig kväll. Pics kommer imorgon eller när jag orkar.

Kommit fram till att jag har världens bästa pojkvän (ingen nyhet I know).
Traskade hem till honom efter krogen igår och visade sig att han hade köpt thaimat till mig utifallatt jag skulle titta förbi... Så stod en stor låda med min favoritthaimat i kylen och bara väntade på mig... vadå världens bästa nattamat...? Och jag som hade tänkt flörta till mig en skinkmacka... Jackpot.

Och för att fortsätta på ett vinnande koncept satsade jag och Sandra på thai som bakismat idag. Inte alls fel, och hälften står kvar i min kyl och väntar på mig imorgon. Najjs.

Just nu har Erik rätt fullt upp med WoW, ska upp till level 80 idag, men jag tänkte nog dra upp dit oavsett och så får jag väl hänga på hans stolsrygg och stjäla pussar mellan fighterna. Rätt najjs det med.

Sissi, over and out.




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: