Lighter stuff nowadays

Ok, trots att gårdagens bloggande slutade rätt irriterat så var det inte samma sak med den egentliga kvällen. Den var mysig. Jag har ett hett temperament men jag är inte långsint, det brukar gå över rätt snabbt. :P
Fick pratat en del och jag har nu bestämt mig för att bli ännu mer selektiv i mitt val av vad jag skriver här. Onödigt att förstöra något fint bara för att jag vill skriva av mig ibland, och jag har faktiskt inte tänkt hänga ut någon även om det har verkat så. :)

Fick ner den jäkla filmen till sist igår och med lite hjälp fick jag till och med igång den. :P Blev The Eye med Alba (där har vi en grymt snygg brud... hehe, orättvist :P Vet inte om jag skulle klassa det som en skräckis dock även om den hade den där nu-spelas-ett-mystiskt-ljud-och snart-kommer-något-hemskt-hoppa-fram-bakom-ett-hörn-karaktären... ) Åtnjöts ihop med ett stort glas chokladmilkshake som i mitt tycke var en aning rinnig men Erik älskade den. Orkade inte med någon jordgubb då men tänkte man kanske kunde ta det ikväll som efterrätt då jag skulle fixa nåt käk till Erik efter att han tränat. :P Vi får se vi får se.

Idag är jag, tro't eller ej, HELT LEDIG. Eller nej, det är jag väl egentligen inte, skulle haft programmeringsföreläsning, men han har hittintills inte gått igenom något direkt matnyttigt eftersom han läser typ direkt av sina OH och dem lägger han ut på nätet så känns onödigt att gå dit... Och eftersom jag och Malin redan gjort klart alla övningarna så kan vi skita i det också... Och kretstekniken börjar först imorgon så har inget där... Hehe, Erik var vänlig nog att påminna mig om att jag ju alltid kan börja plugga till omtentan i matte, men eh... nej, den har jag förträngt för tillfället. :P
Då är ju bara frågan hur man ska spendera denna dag... Solen skiner så jag borde väl gå ut och gå... men o andra sdan har jag en uppsjö av anime jag inte sett än... hehe, svårt val... :P

Puss hajj


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: