Nu är jag rädd...

Jag har fått skrämselhicka. Ni anar intre vad jag gör av med i pengaväg på en månad... och ärligt talat gjorde inte jag det heller... Satte mig ned nu för att kolla igenom alla sparade kvitton för oktober månad och tittade även igenom uttagen på bankens hemsida... Och jag är rädd. Jag gör av med grymt mycket mer än vad jag trodde och definitivt mer än jag har råd med om jag skall hålla mig flytande. Och även om jag räknar bort ALLT extra och bara kollar på det jag faktiskt MÅSTE betala så ligger det över vad jag tänkte. Och då har jag inte ens räknat med någon mat, och den får väl ses som rätt obligatoriskt den också antar jag... :P Vettefan hur Karin kan hålla sig på en 4-5000 i månaden... Teach me! xD
Väldigt mycket går på lunch i skolan iallafall, så hädanefter är det frukost hemma och matlåda som gäller. Alltid. Den delen går ju att ändra på iallafall, men jag kommer fortfarande inte ha råd... Får ta hem mina anteckningar och rådslå med mina föräldrar tror jag... För det här håller inte.


Simon

Dags att börja anpassa sig efter den rådande lågkonjunkturen?

Men av ren nyfikenhet, vad kostar skolmaten för dig?

Cecilia

Skit i lågkonjukturen, den påverkar inte mig nämnvärt. :P

Och vill jag käka i skolan kostar dagens 45 kr.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: