Ok, jag är uttråkad...

Insåg att jag inte hade någon koll på vem fan den här Blondinbella är som alla (host) pratar om (sikken förlust...) så tog och kollade upp det... och... jag fattar inte? Hon är inte speciellt snygg, utan mer en sån där brud jag hade gått förbi på gatan utan att lägga märke till, en av alla andra blondiner som trippar omkring på stan lixom. Asså, inte så, hon är ju inte ful, men hon sticker ju inte ut ur mängden direkt... Och inte verkar hennes blogg speciellt intressant heller... det hon skriver är inte roligt, fängslande eller något...? Är hon rik? Kändis? Förbannat smart och trevlig? Vad har jag missat? Varför är bruden så populär och varför FAN vill företag och skolor hyra in henne för föreläsningar i hur man startar ett eget företag?!

Jag fattar bara inte.

Tja, den bloggen lär jag ju inte läsa mer iallafall, sikken förlust som sagt. Jag kan med gott samvete gå tillbaka till de ovetandes skara. Tillbaka in i dimman.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: