Rätt trött så...

Just nu känner jag mig sådär härligt slut i hela kroppen... Händerna har slutat vibrera frenetiskt och hela kroppen är totalslö... :P En halvårslång dusch kan ju kanske också har något med det att göra, men är nog mest ett välbehövligt träningspass som tagit ut sin rätt, och jag instämmer med Sandra när det kommer till blivande blåmärken. Vi får se hur vi ser ut imorgon, och om iallafall jag överhuvudtaget tar mig ur sängen... Märktes att man inte tränat på ett tag, he he...

Var tydligen hårdrocks-pump någon tid framöver, typ 17e och 19e eller något sådant, någon som vill gå med mig? Pumpen är ju ingen favorit i sig, men lite nyfiken är man ju. :P Men som Erik sa, kan ju bli intressant att se vad de kallar hårdrock.... Scorpions och liknande kanske...? Som när de hade hårdrock, nej nej, DEATH metal! på combaten och så sätter de på någon halvmesig rocklåt... eh...ok? Men men, lite sugen ändå.

Insett att jag typ endast tränar armar och en del rygg också eftersom vi bara går på box och combat... när jag egentligen behöver träna mage och nedre delen av ryggen...kan ju iof göra sit-ups och sånt hemma... men det är ju så förbannat tråkigt...!?

Lyckades glömma min inköpslista också... typ första gången jag skriver en, satte till och med upp den på kylskåpet och där sitter den ju kvar kan jag säga... Var rätt duktig ändå, missade bara krossade tomater och paprika. :P
Naturligtvis har jag redan gluttat på godispåsen (illa) men nu är den ihopknölad och gömd borta i skålen vid frukten... Ska INTE ha mer. Jag kan nog överleva på pepparkakor tror jag... mums mums.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: