Saturday...

Den här lördagen skall Sissi ut trots allt. Blir nog najjs. Några timmar kvar innan vi drar ner och jag vet inte riktigt vad jag skall sysselsätta mig med... jag SKULLE ju kunna göra mig klar så är det gjort men... nej, varför vara smart liksom? :P

Tripp till Ikea med Erik igår efter skolan. Rekade lite och hittade oss en dundersnygg tv-möbel, men så gäller det bara att Eriks tv får plats däri... Annars blir det en smula jobbigt... :P Köksbord var det dåligt med, skall ta och kolla på second handaffären här nere, de har haft snygga billiga bord tidigare iallafall... Jag vill ha ett stabilt stort bord och skall vi köpa det på Ikea snackar vi aningen större summor än vad jag vill lägga ut på ett bord... :/
Myskväll med fruktsallad och glass som förrätt och äppelpaj med vaniljvisp till efterrätt... Vi satsar på att bli tjocka ihop. ;) Tv till långt in på sena natten också... vi är hopplösa. Suck.

Iväg till Bergvik idag igen, men nu med Sandra och en bakis Johanna. :P Blev inga större inköp, några tights bara plus mat för min del och Johanna hade lämnat pengarna hemma, men Sandra hade en riktig runda där... Haha, tomteklänningen var dock det bästa inköpet, någon som undrar vilken storlek det var...? ;) Om jag säger att hon plockade den på barnavdelningen...? ;)
Dagens outfit står dock Johanna för:


Nästan så man är lite avis...

Nej, två timmar kvar, vad göra vad göra?


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: