Silence, I'll kill you!

Haha, Johanna avbröt just en farligt seriös gråtattack med några väl valda ord av en känd terrorist. Tackar, behövdes.
Ingen idé att hänga läpp över detta lilla missöde, jag var helt inne på att jag hade kuggat mattetentan oavsett så det var ju ingen direkt nyhet. Istället borde jag bli positivt överraskad över att det gick så bra som det gick, även om det är rätt svårt att känna just nu kanske.
Orkar i vilket fall inte gräva ner mig i det nu, är ju inte som att det får mig att må bättre av att älta skiten direkt.
Så nu tänkte jag istället fixa mig lite mat och sedan luta mig tillbaka och njuta av en massa avsnitt Bleach. Livet får jag ta tag i imorgon istället. Eller någon annan dag.


Simon

1. Your life is NOW.

2. Gör om (mattetentan), gör rätt.

3. Klockren kommentar av Johanna!

Cecilia

1. Ja, men det är imorgon oxå.

2. Of course

3. Och du vet ändå inte det roliga bakom... :P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: