Sjukt tunga lådor...

Boxpasset var lagom tufft med tanke på den ansenliga träningsvärk som huserat i min kropp de senaste två dagarna. Fan, jag hade t.o.m svårt att hålla uppe mitsarna för att inte tala om att slåss...
Stannade till hemma hos Jenny efter träningen för att plocka hem några flyttlådor och tack gode gud för Sandras bil säger jag bara... Som det var nu behövde jag "bara" bära lådorna från parkeringen utanför Sandra och hem och jag trodde allvarligt att jag skulle dö på vägen, eller att armarna åtminstone skulle ramla av för HELVETE vad tungt det var.
Mycket trötta armar och stora lådor och massa statiskt arbete, sikken härlig kombination. Sedan att det var glashalt och att Sissi knappt såg sina fötter, det var en annan femma.
Tja, hem kom de iallafall (efter några strategiska pauser) och nu tänkte jag trösta mina trötta lemmar med en fruktansvärt lång och varm dusch. Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: